Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

klantenportaalAanmelden
klantenportaalAanmelden
klantenportaalAanmelden

Bezwaar Maken

Aan de rechterzijde op deze webpagina, vindt u een tweetal mogelijkheden:
U kunt direct telefonisch contact opnemen met een van onze medewerkers.
U kunt het formulier online invullen. Vergeet u niet duidelijk het dossiernummer en de reden te vermelden.

Hoe kunt u bezwaar maken?

Wanneer u bent aangeschreven door ons incassokantoor en het niet eens bent met de vordering, dan kunt u bezwaar maken. Doe dit wel UITERLIJK BINNEN 3-WERKDAGEN. Het kan ook zo zijn dat deze sommatie niet voor u persoonlijk bestemd is. In dat geval, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten.

In beide gevallen zullen wij deze in behandeling nemen en ontvangt u binnen maximaal 5-werkdagen hierover bericht. Wij maken u daarin kenbaar wat onze beslissing is naar aanleiding van het door u gemaakte bezwaar. Bent u het daar niet mee eens, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Rechtstreeks 085-0201060
Om op de juiste manier en op tijd uw bezwaar kenbaar te maken, dient u aan een drietal voorwaarden te voldoen. Het ontbreken van een van deze voorwaarden, kan tot gevolg hebben dat wij uw bezwaar voortijdig afwijzen.

Te weten:
* Zorg dat u uw bezwaar binnen 3-werkdagen bij ons binnen is.
* Maak altijd schriftelijk bezwaar. Alleen zo nemen wij een bezwaar in behandeling.
* Formuleer u bezwaar kort en bondig.
Stuur uw bezwaar naar;
Cash2Collect B.V.
T.a.v. afdeling Bezwaren
Landdrostdreef 124, 1314SK Almere

Let op: Alleen schriftelijke bezwaren worden door ons in behandeling genomen!
Wilt u meer informatie of heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op!
Op het moment dat u helemaal niet reageert op een sommatie, zal de incassoprocedure doorlopen.
De Buitengerechtelijk Incassokosten en Wettelijke Vertragings Rente zullen blijven doorlopen. Er zijn gevallen bekend waarbij de oorspronkelijke vordering €100,00 was en de bijkomende Rente en Kosten opliepen tot meer dan €750.00. Het is dus altijd verstandig te reageren wanneer u het niet eens bent of te betalen zodat kosten niet verder oplopen!

Wij starten al een gerechtelijke procedure bij vorderingen vanaf €55.00

Contact opnemen

Naam(Vereist)

Incasso

Debiteur

Cash2Collect

Cash2Collect & Kifid
Cash2Collect © COPYRIGHT - 2024 | ALL RIGHTS RESERVED | Gemaakt door RAION DESIGN
chevron-down
Chatbot Avatar
1