Als ondernemer wil je graag zo veel mogelijk je tijd besteden aan het binnenhalen van nieuwe opdrachtgevers. Immers zorgen nieuwe opdrachtgevers voor meer verkoop en daarmee meer omzet. Zaken als administratie en met name debiteuren komen daarbij in veel gevallen op plan twee te staan. Terwijl het voeren van een goede en gedegen administratie juist van groot belang is voor het voortbestaan van uw onderneming. Het vergroten van de omzet in aantallen orders wil niet altijd zeggen het daadwerkelijk vergroten van uw omzet!

Om zowel het aanboren van nieuw afzetgebied en het voeren van een goede administratie binnen een onderneming in goede banen te leiden, kiezen veel ondernemers ervoor om de boekhouding te laten verzorgen door een boekhoudkantoor of accountant. Voor wat betreft de openstaande posten trachten vele ondernemers dit zelf op te lossen echter is het verstandig om te kiezen voor een partij die juist hier in gespecialiseerd is.

Cash2Collect B.V. is zo’n gespecialiseerde partner op gebied van het beheren van debiteuren. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van debiteurenbeheer en incasso kan Cash2Collect B.V. er voor zorgen dat de omzet die u als ondernemer aan de voorzijde genereerd, ook aan de achterzijde daadwerkelijk in betaalde omzet binnenkomt. Hierdoor blijft u als ondernemer de handen vrijhouden om het marktaandeel van uw onderneming te vergroten en zorgen wij als Cash2Collect B.V. er voor om de financiële opbrengsten en verplichtingen, die dit met zich meebrengt, in een gezonde balans te houden.

Wanneer wij als Cash2Collect B.V. met een nieuwe opdrachtgever om tafel gaan zitten, om te praten over het beheren van zijn/haar debiteuren, beginnen wij als eerste met het opstellen van een gedegen plan van aanpak. Hierbij moet u denken aan het in kaart brengen van het huidige Order to Cash proces, de omvang van het totale debiteurenbestand en het verloop van het totaal financieel proces binnen de onderneming.

Cash2Collect B.V. heeft, nadat dit plan volledig is opgesteld, een goed en compleet beeld te krijgen van; de wensen van de ondernemer, de behoefte van de onderneming zelf en de beschikbare mogelijkheden binnen Cash2Collect B.V.. Op deze manier kan de afdeling debiteurenbeheer binnen Cash2Collect B.V. er voor zorgen dat het debiteurenbeheer geruisloos wordt overgenomen en de debiteuren hier in feite weinig van zullen merken behalve dan dat het debiteurenbeheer strak, effectief en structureel verloopt.

Kortom; Hiermee maakt u als ondernemer het verschil tussen “omzet” en “daadwerkelijk betaalde omzet”!  

Bron: Cash2Collect BV.

 

Share This